سئو محلی

چرا از سئو محلی استفاده می کنند؟

با توجه به محل زندگی شما، در بالای نتایج جستجو در Google لیستی از کسب و کارهای محلی وجود دارد. این لیست های محلی که قبلا به آن لیست صفحات Google Place می گفتند، و اکنون به عنوان Google+ pages شناخته می شوند، یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای کسب و کارهای کوچک است.


در سال ۲۰۱۴ گوگل پس از انجام مطالعاتی بر روی رفتار مشتریان محلی به نتایج زیر دست یافت:


از هر ۵ نفر ۴ نفر از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات محلی استفاده می کنند.

۵۰٪ از مصرف کنندگانی که یک جستجوی محلی را بر روی گوشی هوشمند خود انجام دادند، از آن فروشگاه بازدید کردند.

۱۸٪ از جستجوهای محلی در گوشی هوشمند منجر به خرید شده اند.

اگر شما کسب و کار محلی دارید مطالب زیر را مطالعه کنید تا بدانید که نتیجه جستجو محلی چیست.


در نتایج جستجوی محلی نسبت به نتایج جستجوی سازمانی، یک کسب و کار محلی به جای یک صفحه وب معمولی نمایش داده می شود و محل نمایش آن در بالای نتایج جستجو و لیست نقشه ها است. کاربران می توانند اطلاعات مربوط به کسب و کار، ساعت کار و بازدید ها را ببینند و به جای جستجوی طولانی در یک سایت تجاری، اطلاعات مورد نیاز را به سرعت و به آسانی پیدا کنند.


لیست محلی می تواند یک ابزار قدرتمند برای جذب ترافیک باشد. در بسیاری از موارد، لیست های محلی می توانند به بسیاری از سوالات رتبه بندی های معمول سئو سایت کمک کنند. اما آیا این به این معنی است که باید سئو سنتی را به سئوی محلی ترجیح داد؟ جواب منفی. شما می توانید از هر دو روش برای جذب دو برابر ترافیک استفاده کنید.


چگونه با سئو محلی رتبه بندی کنیم؟

رتبه بندی بالا با سئو محلی با سئو وب سایت سنتی متفاوت است. الگوریتم گوگل به دنبال مجموعه ای از سیگنال های مختلف برای تعیین محبوبیت یک کسب و کار است تا تصمیم بگیرد که چگونه رتبه آن را در نتایج جستجو بالا ببرد.


اگر فکر می کنید که اگر یک رستوران در شهری معروف باشد، بسیاری از لینک ها از سراسر جهان بهترین عامل برای تعیین ارزش کسب و کار برای منطقه محسوب نمی شوند. یک شاخص مهم توجه به نام تجاری و شماره تلفن، بررسی مشتری ها و نزدیکی آن کسب و کار به منطقه مورد جستجو است.


در زیر لیستی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل برای لیست های محلی که استفاده می شود را می توانید ببینید:


آدرس فیزیکی محل جستجو

بررسی استنادات ساختاری

انجمن های Google My Business مناسب

نزدیکی آدرس به نقطه جستجو

استنادات ساختاری Quality/Authority

مجوز دامنه وب سایت

کلمات Product/service در عنوان Google My Business

شهر و مکان در عنوان Google My Business

نام HTML، آدرس و شماره تلفن مطابق با نام و آدرس و شماره تلفن Google My Business

Click-through-rate در نتایج جستجو

این موارد مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی محلی موتورهای جستجو Moz (سئو محلی) هستند. اگر می خواهید در نتایج جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید سایت شما و صفحه Google My Business بیشتر از رقبای شما دارای این موارد است.


برای بررسی کامل فاکتورهای رتبه بندی سئو محلی، از لینک زیر بازدید کنید، در لینک زیر مرکز علمی معتبر جهان سئوی محلی هر ساله یک بررسی در مورد عوامل رتبه بندی محلی را منتشر می کنند.


فاکتورهای رتبه بندی محلی موتورهای جستجو Moz (سئو محلی)


https://moz.com/local-search-ranking-factors


شروع کار با سئو محلی (Local SEO)

اولین کاری که باید انجام دهید این است که صفحه کسب و کارتان را در «Google My Business» ایجاد کنید. آدرس اینترنتی زیر را وارد کرده و پروفایلتان را کامل کنید. که شامل توضیح دقیقی از کسب و کارتان، روش های پرداخت و غیره است. هر چه اطلاعات بیشتری وارد کنید، شانس خود را برای رتبه بندی صفحات خود افزایش می دهید.


Google My Business


https://www.google.com/business


هنگام ایجاد فهرستی از کسب و کارتان سعی کنید دقیق ترین گروه برای کسب و کارتان را انتخاب کنید، برای مثال اگر شما سرویس لوله کشی ارائه می دهید، باید “لوله کشی” را به عنوان گروه خود انتخاب کنید، نه “مبادله کالا” یا “تعمیر خانه”.


سایتیشن بیلدینگ (Building citations)

سایتیشن به لینک های سئو محلی می گویند. سایتیشن شامل نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) موجود در سایت شما است. هر چه سایتیشن بیشتری در سایت بگذارید شانس بیشتری در کسب رتبه بالا خواهید داشت. برای ایجاد سایتیشن بیلدینگ (Building citations)، می توان از دایرکتوری های کسب و کار محلی موجود برای کسب و کار هستند، استفاده کرد.


لینک زیر از سایت localseoguide.com شامل فهرستی جامع از دایرکتوری های کسب و کارهای محلی است:


۵۵ دایرکتوری های کسب و کارهای محلی در آمریکا:


http://www.localseoguide.com/best-local-business-directories-seo/


ریویو بیلدینگ (reviews Building)

سایتیشن و ریویو، لینک بیلدینگ سئو محلی است. اگر شما فقط سایتیشن ایجاد کنید، فقط نصف کار را انجام داده اید. برای رتبه بندی بالا، شما باید مطمئن باشید که برای کسب و کارتان ریویو آنلاین جمع آوری می کنید. این کار برای بسیاری از شرکت ها مشکل است. زیرا متقاعد کردن مشتریان برای اینکه ریویو را پر کنند دشوار است! بایستی این کار را برای مشتریانتان آسان کنید.


لینک هایی به کسب و کار خود در صفحه Google My Business ، ایمیل، آگهی ها و کارت تجاری باعث می شود مشتریان نظرات خود را با یک review بدهند. مشتریان را بعد از هر فروش یا معامله تشویق کنید تا نظر بگذارند. با ایجاد هر فرصتی برای مشتریان برای گذاشتن reviews ، شما می توانید reviews را به طور قابل توجهی افزایش دهید. اما هر کاری که انجام می دهید، reviews را نخرید. این یک راه سریع برای دسترسی به Google’s naughty books است. reviews خریداری شده توسط فیلترهای گوگل حذف می شود و از نمایه کسب و کار شما برداشته می شوند.


چک لیست رتبه بندی سئو محلی و منابع ضروری

زمانی که در حال رصد رقیبان محلی خود هستید و برای رقابت با آنها تلاش می کنید، از طریق چک لیست زیر رتبه خود را در نتایج جستجوی محلی بالا ببرید:


پروفایل کسب و کار خود را در Google My Business بازبینی تایید و کنید.

در پروفایل Google My Business، توضیحات، دسته بندی، تصاویر و ویدئو و تمام اطلاعات لازم را وارد کنید.

نام تجاری و محل کسب و کار خود را در تگ H1 یا H2 در قسمت صفحه تماس یا صفحه اصلی سایت خود درج کنید.

نام کامل تجاری، آدرس و شماره تلفن محل کار را در سایت قرار دهید.

برچسب org را در آدرس وب سایت خود قرار دهید، و نام کسب و کار محلی تان را در ادامه URLقرار دهید مانند زیر:

Schema.org Local Business Specifications.


https://schema.org/LocalBusiness


مشتریانتان را برای بازدید از کسب و کارتان ترقیب و تشویق کنید.

وب سایت خود را به دایرکتوری های بزرگ کسب و کار مانند Yelp، Yellow Pages، CitySearch و غیره ارسال کنید. از ابزارهایی مثل Moz Local استفاده کنید تا کسب و کارتان را به تمامی دایرکتوری های مهم بفرستد.

Moz Local.


https://moz.com/local


اطلاعات کسب و کارتان برای NAP data چک کنید. این جزئیات باید در Google My Business ، صفحه تماس و فهرست کسب و کارهای خارجی یکی باشد.

درست مثل سئو سنتی، سئو محلی نیز به طور مداوم تغییر می کند و در طول زمان پیچیده تر می شود. شما باید دائما دانش خود را به روز کنید. لینک زیر یک منبع مفید برای افرادی که می خواهند اطلاعات خود را به روز نگه دارند است:


راهنمای سئو محلی


http://www.localseoguide.com/


راهنمای سئو محلی Andrew Shotland، تکنیک های سئو محلی و آخرین اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما قرار می دهد.


درک Google My Business & Local Search


http://blumenthals.com/blog/


مایک بلومتالال (Mike Blumenthal) از وبلاگ نویسانی است که در حال ارائه تفسیری در مورد سئو محلی است. این وبلاگ منبع عالی برای اطلاع از آخرین تغییرات در فضای سئو محلی است.


Moz Local Learning Center


https://moz.com/learn/local


متخصصان برجسته Moz راهنمای بسیار مفید و دقیقی برای مدیریت تمام جنبه های بازاریابی محلی را ایجاد کرده اند که برای مطالعه گسترده و آسان است و منبع عالی برای مبتدیان و افراد حرفه ای به شمار می رود.

/ 0 نظر / 21 بازدید